Başta Stoker (2013)I, Oldboy (2003) olmak üzere birçok ses getiren filme imza atmış yönetmen Park Chan-Wook’un The Handmaiden (2016) filmi bir miras meselesi üzerinden çeşitli tahakküm mekanizmalarını ele alır. Sarah Waters’ın Fingersmith (2002) isimli romanından uyarlanan yapım hikâyenin farklı karakterlerin gözünden aktarılmasıyla seyirciyi şaşırtır. Hizmetçi-efendi diyalekti erotizmle bezeli bir aşka dönüştüğündeyse eril tahakküm mekanizmaları işlevsizleşir.
The Handmaiden, yer yer seyirciyi yoran anlatı yinelemelerine karşın Park Chan-Wook’un elinde onun cesur tercihleriyle, sinemada sık sık karşılaştığımız entrika oyunlarından farklılaşmayı başarır. Film, gerek sanat yönetiminin gerekse de yönetmenin çekim senaryosundaki dokunuşlarıyla dikkat çeker.