“Büyük Adam Küçük Aşk” filmiyle asıl çıkışını yapan yönetmen Handan İpekçi’nin yönettiği Saklı Yüzler’in başrollerinde Şenay Aydın, İstar Göksever ve Cem Bender oynamaktadır. Köyde sevdiği bir adamdan evlilik dışı hamile kalan genç Zühre’nin aile fertleri toplanır ve bebek doğduktan sonra hem bebeğin hem Zühre’nin öldürülmesi gerektiğine karar verirler. Savcının yardımıyla Almanya’ya kaçırılan Zühre, töre cinayetleri ile ilgili bir belgeselde yer alıp ailesi tarafından fark edilince töre bir kez daha yakasına yapışacaktır. Akıcı kurgusuyla ve güçlü sinema diliyle, örneklerini sıkça gördüğümüz töre filmlerinden sinematografik anlamda çok daha güçlü bir yapıya sahip olmasıyla ayrılan Saklı Yüzler, Hindistan’ın 10. Osians’s Cinefan Film Festivali’nden “En İyi Film”, İspanya’nın 29. Valencia Film Festivali’nden “En İyi Senaryo”, Fransa’nın Creteil Uluslararası Kadın Film Festivali’nden ise “Seyirci Ödülü” ile dönmüştür.
Handan İpekçi diğer bazı yeni yönetmenler gibi sinemanın sağlam yönetmenlerinden olmaya doğru ilerliyor. Bence yönetmenin izlediğim en iyi filmiydi. Toplumsal olarak ağır bir konuyu yönetmen, anlatım tarzını “zamanı harmanlayarak” renklendirmiş, yönetmen böylece senaryodaki ağdalı ve yavan konuyu bu tip anlatımla güzelleştirmiş. Harmanlama yaparken döngülerin içine fazla girmeden seyircinin anlayacağı düzeyde tutmuş. Görüntülerin ve anlatımın bütünleşmesi de filmi tamamlamış. Filmde beğenmediğim oyunculuk ise İştar Gökseven’in ki, bence daha iyi olabilirmiş, çünkü sıfır mimikle o rol gitmemiş. Kalbur üstü yerli film, izlenmeli.