Asya’nın önemli üç yönetmeninden, “kötülüğün doğası”na dair üç farklı orta metraj filmin oluşturduğu bir film “Üç Sıradışı”… Japon yönetmen Takashi Miike’nin yönettiği ilk bölüm olan “Box”, içe dönük bir kadın yazarın sanrılar, kabuslar ve anıları etrafında bilinçaltı ve vicdan hesaplaşması örneği sunarken karanlık bir yolculuğa çıkıyor. Çinli yönetmen Fruit Chan’ın yönettiği ikinci bölüm “ Dumplings” ise, eski bir TV yıldızı olan fakat yaşlandıkça güzelliğini kaybettiğine inanan bir kadının, gizemli bir büyücünün gençleştirici etkisi olduğunu söylediği mantılarına başvurmasıyla birlikte, içinde yaşadığı paranoya ve kaybetme korkusunun oluşturduğu kabusu konu alıyor. İnsanın kendisi için yapabileceklerinin sınırlarını zorlayan bölüm, Christopher Doyle’nin eşsiz görüntüleriyle de kendisini öne çıkarıyor. Güney Koreli yönetmen Chan-Wook park’ın yönettiği son halka olan “Cut” ise, başarılı bir yönetmen olan Ryu’nun setten eve döndüğü sırada karısını, eski filmlerinden birinde figüran olarak çalışmış bir adam tarafından rehin alınmış halde bulmasıyla başlar. Figüran, yanında getirdiği bir çocuğu Ryu’nun öldürmesi takdirde, karısını serbest bırakacağını söylemektedir.