Belçikalı sinema öğrencileri olan Rémy Belvaux, André Bonzel ve Benoît Poelvoorde üçlüsünün amatör çabalarını profesyonel bir vizyon ile süsledikleri, belgesel ve kurmaca arasındaki ince çizgide yürüyen ve sinema tarihinde pek benzeri olmayan modern kültleri, psikopat bir katilin belgeselini çekmeye kalkışan üç gencin öyküsüne odaklanıyor. Yönetmen üçlüsü, kamera arkasındaki yetkinliklerini başrolleri üstlenerek kamera önünde de sergilemeyi başarıyorlar. Sinemada sıkça kullanılan bir alt teknik haline dönüşen el kamerası estetiği, filmin gerçeklik duygusunu alabildiğine körüklerken bu gerçeklikten sebeple güçlenen vahşet sekansları hassas bünyeleri fazlasıyla rahatsız ediyor. Sunumuna suç filmi dokusunu da başarılı bir şekilde entegre eden film, ‘bir katilin ürpertici belgeseli’ olmanın ötesinde, eşi benzeri olmayan bir sinema deneyimi.